Buse355 7aylık kızım grip oldu iştahsızlık var ek gıda ve anne sütüyle besleniyor. Bugün 3 kez kaka yaptı ishal gibi ama çişli bezi hiç yoktu neredeyse 6-7 saattir uyanık olduğu halde işemiyor.acaba beslenemiyor mu böyle bişey başına gelen oldu mu
__mom Buse355 canım susuz kalmış olabilir su veriyor musun ? Birde ishal varsa vücudu su kaybetmiş olabilir vakit kaybetmeden bir doktora götürün yada doktorunuzu arayın
Oldugugibibiri Buse355 ishal sıkıntı. Üstelik beslenmiyorsa kesin acile götürün. Vücut sıvı kaybediyor. Serum takılır muhtemelen