Merhabalar ben 2 ay önce prednol kortizonlu iğne kullandım ilk ay bir hafta geciktim test yaptım negatif ama bu ay da geciktim ağrılarım var adet olmuyorum jinekolojiye gitsem hem bir sorun varmi diye hemde gebelik testi yapar mı ?yine geciktim çünkü