Daha önce 40 dereceyi bile gördüm ama.bugun bakıcısindayken 38 derecede kasilip kalmış. Ambulans çağırıp acile götürmüşler. Nasıl acile geldim bilmiyorum .Rabbım kimseye yaşatmasın. Bebeği havale geçirenler nasil bi yol izlediniz acaba .yarın norolaga goturecem nasipse .Başka neler yapabilirim. Birdenerseyse 2 aydır sık sık atesleiyo .fmf testimiz temiz çıktı işin içinden çıkamıyorum artık. Cok yoruldum doğru düzgün tani koyacak bi doktor da yok malesef