3 sene korona geldi geçti ben böyle hastalık böyle bitmeyen bir ateş, grip görmedim 🤦♀️ resmen 1 aydır dönüşümlü olarak hasta oluyorlar tam diyorum aha iyileşti bu sefer de öteki hasta oluyor 🥺 4 yaşındaki kızım 2 haftadır baya hastaydı dünden beri biraz iyileşir gibi oldu bugün de 1.5 yaşındaki kızım hastalandı ateş öksürük 🤒 zaten daha 2 hafta önce iyileşmişti 🤷♀️ bu kış ne böyle hastalıklardan kafamızı kaldıramıyoruz hastaneler dolu herkes hasta özellikle çocuklar 😔 Şafî olan Rabbim çocuklarımıza ve her nerede şifa bekleyen kulların varsa şifa lutfet Amin 🤲