Linaamom iştahsızlık bi tık şuan da. Zaten mama içmiyor gibi bişey ek gıda ağırlıklı gidyoruz. Geceleri ağlayarak uyanma, ve inanılmaz uyku geçişinde ağlama. Her uykuya saatlerce ağlayıp geçiyo. 4. Aydan sürünerek çıkmıştım bide bu şimdi aynı 4. Ay şeklinde gidiyo uyku konusunda. 8 ay 8 günlük