Kızlar bebeğim 8 aylık, bizim yatağın üstündeydi, orada durmayı çok seviyor. Mutfağa mama hazırlamaya gittim, ara ara baktım ama bir ara sanırım oyalandım. Bir anda ses duydum ve gittiğimde düşmüştü. Kendimi çok kötü hissediyorum, nasıl böyle bişi yaparım. İçimden de o anda geçti yani ama herhalde düşmez diye düşündüm bilmiyorum kafam çok karışık. Ağladı sonra sustu, hastaneye gittik doktor röntgen vs çekmedi takip edin sadece dedi. Bişi görünmedi normale döndü şu an yatıyor. Suçluluk duygusundan kurtulamıyorum kafayı yicem…