Melekannem Merhaba hanımlar, bugün yani 2 ekim de tam olarak 22.00 da Twitter da #ALİEMİRİÇİNADALET hashtagi ile paylasımda bulunacaklar. Benim bir Twitter hesabım yok ama semacaner annemize ufakda olsa bir yardımımız dokunursa ne mutlu. Çocuklar ölmesin, Baska anneler üzülmesin... İçim yanıyor keşke elimden birşey gelse ve zamanı geri alabilsem oraya gidilmesine engel olabilseydim. Rabbim annemize sabır versin, meleğimiz zaten cennette 🖤🖤🤲 Lütfen 5 dakikanızı ayırın aksam saat 21.59'a Alarm kurup hatırlatma yapın tam 22.00 da herkes paylaşım yapacak..
Ayb Melekannem destek vermeye devam edelim 1 mesaj 1 mesajdır. 10 da #aliemiriçinadalet demek için buluşmak üzere
Melekannem MomSEA Elimden gelebilecek herşeyi yapmaya hazırımm. İnşAllah adalet yerini bulur.. 🙏 @adm bugünlük sabitlermisiniz