Mervelaren16 benmde 10 da uyudu hala uyuyo bakalim uyanmadi dun sabahladık bugun sabahlamayiz inslalah o uyuyunca bende uyuyim diyorum ama asla olmuyo kızıma mont örüyorum gunduzleri onla ilgilenirken oremedigim icin geceleri oruyorum ben yatana kadar bazen uyanmis oluyo sonra pisman oluyorum azcik kendim3 vakit ayiramiyorum yaa 😂 baybay damladan almak istiyorim bu durumlarda vermek ixin sonra vicdanim el vermiyo oturuyoruz 😂😂