Bebeğim 30 günlükken ortalama 2 saatte 1 emziriyordum ben. Zaten kendisi de uyanıyordu. Ancak zaman ilerledikçe uyanmamaya başladı. Benim içim rahat etmediği için ben 2.5 - 3 saatte bir emziriyordum. Uyanmak istemiyordu, zorla uyandırıyordum ve her uyandığında 1 saat uğraşıyordum. Zor oluyordu ama içim rahat etmiyordu🤷🏼♀️ Doktorum da 3 saati geçmesin çok küçük kan şekeri düşer diyordu. Tabiki devamlı kalkmak çok zor oluyordu ama geçiyor o günlerde:) bebeğim 4 aylık vs olunca emzirme aralığını 4 saate çıkardım. Şimdi 7 aylık karman çorman olduk sürekli uyanıyor. Neden böyle oldu bilmiyorım. Biraz da kendi iç sesinizi dinleyin ancak 30 günlük bebek çok küçük 3-4 saati geçmeyin bence.
Not: şu an uyandırmıyorum, 4 ay civarında uyandırmayı bıraktım. Uyanıyor kendileri zaten😆