Merhabalar :) bebeğim 5.ayını doldurmak üzere. Bu zamana kadar bizim odamızda kendi beşiğinde uyuyodu. Son bikaç zamandır geceleri uyuduğunda beşiğine koyar koymaz uyanıyor ama alıp kendi yatağıma yatırdığımda güzelce uyuyor. Bebeğimiz daha küçük olduğu için eşim gece istemsizce çarparım korkusuyla salonda uyuyo. Ben bu kızı tekrar nasıl beşiğine alıştıabilirim ? Gündüzleri beşiğinde uyuyor ama geceleri hemen uyanıyo.