Biz kolik bir bebek değildik gece uykularimiz da gayet duzenliydi. Gündüz uykularımiz biraz sıkıntılıydi yarım saat uyurdu uyandırdı
- Aydan sonra gaz problemi biter derler ama bizde aksine 4 den sonra başladı bebeğim 5 aylık oldu bugün ve 1 aydır aşırı gazlı günde ortalama 5 kere kaka yapıyor yani yapamama sorunu da yok ama yine de kaka ve gazdan dolayı sancılı sürekli memeyle kavga ediyor ve arkasından yarım saat bir saat sonra kaka yapıyor geceleri de gazdan dolayı uyuyamıyor sizde de oluyor mu bu problem niye sonra sonra çıktı anlamadim