arenyagmur Merhaba hanımlar ben 2 ay önce sezeryan doğum yaptım karnımı hiç sarmadim dikişlerim acıyor diye şimdi göbek kalça var hemde çok nasıl eritirim emziriyorum ne kullanılabilirim limonlu su içmeye başladım faydası olur mu yardım edin lütfen
Minel-inannesi arenyagmur bende bekliyim şuracikta benimde 3aylik olmak uzere hala daha azıcık sıkı bisey giysem aciyo dikislerim, hamileykende sadece gobegime kilo aldim simdi 4 5aylikkenki kadar gobegim kaldi
pamukseker_ arenyagmur valla ben acıya katlandım sıkı sıkı sardım karnımı atkı ile 40ım çıkana kadar kızım 1 yaşında karnım dümdüz gören sen nasıl sezeryan yaptın diyor sarmanın gerçekten çok faydası var bence ❤️🥰
arenyagmur pamukseker_ Bana çok sar dediler fakat çok acıyordu kızımda doğduğundan beri kolik sancısı çok var sürekli kucağımda diye ağrıyordu şimdi göbek kaldi gitmiyor