Arğaadaaaşlar selaamunaleyküm. Benim bebem kilo durumundan tam sınırda olduğundan günde iki defa mama içiyor. İlk aptamil verdim çok şekerli diye bıraktım. Sonra bebelac gold verdim bi sıkıntı olmadı. Herkes sma yı Övünce bide onu deneyelim dedim. Üç gündür kullanıyoruz. Her içişinden sonra bi miktarını kusuyor ve zor gaz çıkarıyor. Alışma süreci olabilir mi yoksa bebelaca geri mi döneyim bilemedim. Sma güzel kilo aldırıyomuş diye duydum ama gazını çıkarmayıncada tereddütte kaldım. Pleasee help mii analaaar