Aslihan95 Hanımlar merhaba bebeğime ilk adım arabası almak istiyorum fakat bazı oyuncakların tekerleklerinde fren olmadigi için kayıp düşebiliyormus bebekler. Çok memnun kaldığınız tekerlekleri kaymayan ilk adım arabası önerir misiniz?
Nursedakocapnr1 Aslihan95 e bebekten aldım gayette memnunum kendisi sürüyor baya yararlı bir şey yürüteç ten daha iyi olduğunu düşünüyorum. O tekerlek yerine bant yapıştıranlar var. Gitmesini yavaşlatıyor öyle yapabilirsiniz zaten ne kadar itersen okadar gidiyor.
Dolores Aslihan95 ben pilsan aldım şokta satılıyordu. Açıkçası evet kesinlikle kayıyor. Önlem olarak çift taraflı bant yapıştırdım tekerlerine daha yavaş gitsin diye. Yine de ne zaman güvenli oldu derseniz yürümeye başladıktan sonra daha dikkatli sürmeye başladı. İlk adıma yardımcı mı yoksa yürüdükten sonra kullanılan bir oyuncak mı oldu bilemiyorum 😀😀
-Ozge- Aslihan95 bizde fisher price yürüme arkadaşı var ilk zamanlar benim kontrolümde benim destegim ile kullandı sonra kendisi alıştı arada tabiki düştü devrildi cok hızlı gidiyor cunkü ama zarar göreceği bir düşme yaşamadık. Yürümesine çok katkısı olduğunu düşünüyorum 11 aylıkken desteksiz yürümeye başladı
Aslihan95 Nursedakocapnr1 kendi markası mi acaba ? Bant yapıştırmak çok mantıklı aslında teşekkür ederim
Aslihan95 Dolores valla benim bebeğim bir yerlere tutunup kalkmaya başladı adım da atıyor en azından gün içerisinde yürümesini kolaylaştırır diye düşünüyorum 😁
Nursedakocapnr1 Aslihan95 ilk adım arabası aldığım zaman birde koruma meleği diye geçen bir şey var düşse bile kafası yastığa geliyor çok faydalı güzel bir şey onuda alabilirsiniz.
Beraninannesii Aslihan95 Pilsan aldım sonra yorumlara bakınca vazgeçtim iptal ettim . Bugün Babycim aldım babymalldan . Tekerleri ayarlanabiliyormus vidalıymis. Su tankı var ağırlık dengelemek için inşallah denildihi gbi güzeldir.
Adakaybike Aslihan95 Şoktan aktüel ürün olarak eve sipariş etmiştim bu konuyu bilmeden ama sonra baktım ön tekerlekleri kaymayan cinsten severek de oynuyor
Aslihan95 Nursedakocapnr1 evet araba kullanmasa bile düşmeye başladı artık sanırım o dediğinizi ilk alsam iyi olacak
Beraninannesii Aslihan95 Ben Hepsiburada ve Trendyol yorumlarına baktım 😇 en uygun Babymallda’ydi oradanda satın aldım .
Nuray_eyamar Bende civilden aldım bebeğim 9 aylıkken ilk zamanlar benim kontrolumde sürüyordu sonradan kendisi kontrollü bir şekilde sürmeye başladı
Irmakmelegim Aslihan95 valla ilk adım arabasi ama korunaklı aldım yani düşme şansı yoktu ilk zamanlar benim kontrolünde sürüyordu şuan kendi sürüyor ayaklarıyla hızını kendisi ayarlıyor ama hizlansanda düşme şansı olmuyor şuan 17 aylık 8 aylıktan beri kullniyrm foto atabilirim istersenix dolap uygulamasindn almıştım ışıklı sesli müzikli aynı zamanda
merve171214 Aslihan95 Evet o çok güzel bize hediye gelince tekrar almadım yoksa fisher price gerçekten çok güzel
-Ozge- Aslihan95 Valla kaç tane modeli var bilmiyorum ama bizimki eğitici kopekcik varya o şekilde olandan