Kızım bugün 7 ay 11 günlük oldu. 1 hafta önce emeklemeyi öğrendi zar zor geceleri kalkıp kalkıp gitmeye çalışırdı tam rahatladık derken şimdi ayağa kalkıyor sürekli yapmak istiyor uyku dahil tutunarak kendini kaldırıyor ama bazen zorlanıyor aşırı sinirleniyor biz kaldırınca çığlık kıyamet ağlamalar atak haftası da mı var ne normalde 8 de uyuyan çocuğum 23.30 oldu hala ayakta 😜 sizde durumlar nedir hiç dişimiz yok bu arada ben ondan korkuyordum