Kızlar oğlum 5yasında dün sabahishal oldu kahvaltıdan sonra çok kotu kokuyordu baya kreşe göndermedik devam eder diye akşama kadar iyiydi iştahı yoktu ama akşam tekrar yaptı ishal .dun tekrarlanmayınca geçti diye düşündüm doktora götürmedim sabah tekrar ishal yaptı bugün iştahı yok ateş yok aksama doğru biraz halsizlesti karnım agrıyor diyor halsizlik var rengi sarardı resmen bişey yemiyor içmiyor ishal sadece sabah yaptı bugün ama cok halsiz baygın gb yatıyor ateş yok ne olduğunu anlamadım su iç diyorum içmiyor uykusu geliyor bişey ye dediğimde içim bulanıyor diyor içi almıyor hep sabah doktora götüreceğim eşim evde olmadığı için bilgisi olan var mı yaşayan