Cihangiriinannesii Familyboy Ocak ayının ödemesi 31 Aralık’ta yatti. Sıradaki ödeme Şubat’ın 5i gibi yatacak eğer hafta sonuna denk gelirse de en geç 8inde çekmiş oluyoruz
Familyboy Merveeemeeliss her ayın 6-7sinde mi yatıyor yani benim başvurum aralıkta kabul edildi şubata yatar sanırım ocakta para falan yatmadı çünkü