Kızım 3 yasında henüz krese okula gitmiyor ama parkta falan oynarken arkadaslarına karsı kendini koruyamıyor elinden oyuncağnı aldıklarında ağlıyor sadece baska bi tepki yok okula gidince napcak bilmiyorum çok üzülüyorum çocuklarla oynamayı arkadas ortamını çok seviyor görümcemin oğlu var vuruyor kırıyor çok hareketli4 yasında krese verdi ama 1 saat içinde ağladı durmamıs yani bilmiyorum cesur olması için kendini koruması için ne yapmalıyım