Kızlar daha öncede yazmıştım rahatsızlığım olmuştu ve sütüm azalmıştı kanbız oldu çişli bezi azaldı vs doktor her emzirme sonrası mama dedi zaten tutmuyordu reddediyordu memeyi azaldığı için şimdi beş gün mama verdim dünden beridir sütüm olmaya başladı birazda olsa eskisi gibi ama şuanda tam uyanıkken beni asla tutmak istemiyor can çekişiyor sanki beni itiyor ağlıyor uykulu uykulu emziriyorum onun dışında yok tutmuyor ne yapabilirim bunu yaşayan var mı 3 ay 13 günlük şuan.