Arkadaslar 18 aylık oğlum var zaten ek gıdaya başladığımızdan beri aşırı zor bir dönem geçiriyorduk hala da öyle var mı bizim gibii neler yapıyorsunuz ( corba/ makarna / menemen ve mücver dışında hicbirseyi ağzına götürmüyor ) buda beni artık baya bi yordu sürekli ne yediricem diye düşünüyorum 🤨