Yigitmiray38 Mstfcnr hüma ya geçti simdi Nagihan Sarı. Şehir hastanesi dersen Mehmet Ak Hatice Durmuş.
Yigitmiray38 Bukoooo bn 4 sene önce gittim en son. Ama emin ol şehir hastaneside hiç iyi değil. 2.ciyi orda doğum yaptım
Birprensesannesiii3850 Bukoooo ben hümada doğum yaptim 2 sene olucak gayet memnun kaldim doktordanda hastanedende.🌺
2mmom Mstfcnr Tekden hastanesi Özlem katırcı , tazecik doğum yaptım çok memnun kaldım başka konularda nasıl bilemiyorum ama
Mstfcnr 2mmom kardeşimde o hastanede çalısıyor evet çok övüyor ama tekten tahlillerde bizden çok para kesiyor Acıbadem’de bi doktora gidicem o yüzden istemesem de
2mmom Mstfcnr hmm anlıyorum ben gebelikte kan tahlili vs sağlık ocağına yaptırdım bişey demedi doktorum gerçi son ay gittim ben ama bi görüşmek lazım işte
Annesinin-Kuzusu Acıbademde cemal bey var şimdi kendi kliniğini açtı cok cok memnundum gece bile mesajlarıma döndü cok yardımcı oldu kesinlikle tavsiyem 🙏