Kizlar 10 gündür her emzirmede o kadar aci çekiyorumki emzirmek istemiyorum artık bebeğimi. Purelan krem falan sürüyorum geçmiyor, burdaki geçmiş postları okudum kimi göğüzünü açık bırak hava alsin iyileşir diye ama ben gündüzleri evde yalnız olmuyorum. Kimi zeytinyaği sür diyor, benim süyüm çok olduğu için göğüz pedi kullanıyorum haliyle onunlada göğüz hava almiyor, bende şöyle düşündüm gece açik uyuyum bide zeytınyağı sürüyüm iyileşirmi acaba? Bide zeytinyaği sürdükten sonra bebeğimi emziriken göğüzümü yikayimmi yoksa öylemi emziriyim?