Olmazbebek düzen kurmak sizin elinizde inanın. Benim oğlum en geç 8 de kalkar. Önce emziriyorum. Tabi 2-3 dk emiyor Max. Sonra kahvaltıya oturuyoruz. yumurta sarısı, peynir, avakado, zeytin yiyor. Uyanınca öğlen 12.30 gibi muhallebi yapıyorum. Eğer yoğurt sevseydi yoğurt verebilirdim. Veya çorba yapıyorum. Saat 16.00 gibi de sebzeli kıymalı bir şeyler yapıyorum. Çoğunlukla yemekten kalktıktan sonra bile eline meyve veririm. Yaban Mersini, mandalina, elma,armut vs. Akşam yatarken de 19.30 gibi gece muhallebisi yapıyorum. Tok tutsun diye. İçine labne, pekmez koyuyorum eğer kabız değilse yarım muz. 20-21 gibi uyuyor akşam bu arada tam dokuz ay 1 günlüğüz