Bizim doktorumuzda bu ayda ellerini ağzına götürür parmağını emebilir sakın çekmeyin engel olmayin cok normal demişti. Bi zarari yokmuş sanirim. Dediği gibi de oldu benim kızımda ellerini emiyor. Parmağını tam götüremiyor ağzına. Bazen emzik ağzındayken parmağını emzigin altından geçirip cikartiyor kendi elini emiyor 😂 yakamiz hep ıslanıyor onluk dayanmıyor 😂 ellerini tanıyorlarmış oyle demişti doktorumuz