Kbraesmags 6 aylık olduk aptamil aldım yaramadı büyük çişini yaptı sma aldım yaradı şimdide onu içince büyük çişini yapıyor yaramadı anlamına mı geliyor 🤦🏻♀️ Sabahları oluyor birtek hipp mamamı alsam her mamayı içmiyor🤦🏻♀️