Poyrazin_annesii Kızlar bn ıphone kullamıyrm. Bi saat varmış koluma takıp görüntülü konuşabılıyormuşuz. Kullanan varmı aramızda. Orjınal ıphone saatı var ama cok pahalı 7 bin küsür. Daha ucuza alıp kullanan varmı