Kızlaaar Merhaba öncelikle 8 aylık bebeğimiz var onu anneme bırakıp eşimin doğum gününü başbaşa kutlayalım istiyorum hediyesini aldım güzel bir yemek yapıp evde başbaşa vakit geçirelim istiyorum normalde tesettürlüyüm sizce o gün güzel bir elbiseyle saçlarımı yapsam daha farklı çıksam karşısına nasıl olur :))🥰