Baharor Bebeğim 3 ay 8 günlük. Hem anne sütü hem mama içiyor 3 haftadır günde 5 6 kez kaka yapıyor ve kakası krem sekilde bu ishal mi normal mi anlayamıyorum
benkosarim Baharor şu anlık normal ama daha sulu gelirse o zaman ishal olmuş olur kaka resmi yasak gönderinizi düzenledim görenler cevap yazsın diye silinsin istemedim