Aç olduğuna yüzde yüz eminim ve emmiyor çok endişeleniyorum susuz kalacak vücudu diye. Neden böyle oldu anlamadım birden kesildi emme isteği çok memeye düşkün bi bebekti acıkınca emer diyorum sürekli memeyi veriyorum ama iki çekip ağlamay başlıyor ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️ tavsiye istiyorum