Esma_mutlu42 Oğlum 13 ay 9 günlük oldu ve ben sadece bir kere adet gördüm ne yapmalıyım kızlar başına gelen var mi
Eysar Esma_mutlu42 adet döngüsü hep devm eder sen onu fiziki olarak yaşamasanda ancak Dr. Git mutlaka kist olunca genelde olmuyor küçük zararsizz kistler zamanla zarar verebilir
Esma_mutlu42 Eysar doktora gittim ama vajinal Şiiler için gittim iki aydır vardı eğer kisnolsa muayene etti görmez miydi ki
KenanAyaz Ben 3.5 sene yani bebeğin oluşumu dahil adet görmedim ve emzirmeyi bıraktıktan 1 ay sonra adet oldum. Hiçbir sorun yoktu yani. İçinizi ferah tutun :)
Grupyildizi Esma_mutlu42 emzirme doneminde oluyo cnm benimde oldu dikkat et ama yinede sut korumuyo yani