Selam anneler,
Bebeğim 20 aylık. Doğduğundan beri ne emzik ne biberon kabul etmedi sadece meme emiyor. Büyük ölçüde emmeyi azalttık, gün içinde aramıyor. Beslenmesi de çok iyi, hiç yemek konusunda zorlamadı beni ama konu uykuya gelince sadece meme ile rahatça dalabiliyor. Ancak çok yorgun, bitkin olacak ki öyle memesiz uyutabiliyorum. Ya da dışarda/arabada vs olduğumuzda kendiliğinden dalıyor. Yine de gece uyanıp meme arıyor tekrar uyuyabilmek için. Biraz üzerine düşmeye başladım şu sıralar, iyice uykusunun gelmesini bekliyorum masal okuma/ninni/loş ortam/pişpiş/sarılma vs ama çoğu zaman etkili olmuyor illa meme istiyor en sonunda da iyice ağladığı için uyusun diye mecbur veriyorum. Memeden kesme işi biraz da bu uykuya dalma meselesiyle alakalı , memesiz uyuyabilse artık keseceğim de, nasıl bir yol izlemeliyim bilemiyorum var mı önerileriniz?