Aras_2323 Toprak_efe Merhaba böbrek genişlemesi için geçen aylarda Fırat üniversitesine gittim bu ay tekrar kontrol var.Geçen gittiğimizde kan ve idrar tahlili de alınmıştı.Bu sefer de alınır mı yoksa sadece ultrason mu olur?Sizin nasıl olmuştu?
Toprak_efe Aras_2323 idrar her seferin de alınıyor ultrason da öyle fakat kan bizden 3 ayda bir alınıyor hocaya da bağlı