Benim oğlumda da var.2.5 aylık. Geçen hafta teşhis konuldu. İdrar yolu enfeksiyonu denildi önce. Şimdi sağ böbreğinde 15 mm olduğunu söyledi doktorumuz. Ameliyat denildi fakat henüz netleşmedi. Bu hafta içerisinde belli olacak. Çok korkuyorum. Umarım ameliyat ile geçebilecek bir sorundur