İşe dönüyorum bebeğim emen bir bebek mama hiç içmedi 8 aylık şuan ve ne yaptıysam biberonu kabul ettiremedim :( kaşık biberon vs denedim.. Ek gıdada çok alan bir bebek değil tam bir meme bağımlısı. Beslenme haricinde emme duygusu devam edeceği için ben yokken sakinleştirsinde istiyorum biberon ama yok kabul etmiyor. Emziği zaten asla ve asla kabul etmedi ondan vazgeçtim artık. Lütfen işe yarata yöntemler söyleyin bana 😭