Dün tam 4 aylik oldu kızım fakat önceleri akşam 9 da uyuyordum 12 buçuğa kadar güzel uyur acikincads ses çıkarır uyanır emzirirdim sonra uyutur 4te geri kalkar yine emzirir uyuşturdum 7ye kadar uyurdu 2 gündür her saat başı bağırarak uyanıyor gün içinde çok mız miz sürekli emmek istiyor neden olabilir acaba 2 gündür çok kötü oldum sürekli ağlıyor emmek istiyor :(