Canan30 9 aylik bebegim kucağımdan inmek istemiyor ben gözünün önünden ayrılsam ağlıyor tuvalete böle gidemiyorum
Mehmet_A Canan30 1 yaşında hala aynı çok yoruyo bu durum beni yürüyünce geçer diye düşünüyorum inşallah
-Ygtbgra Canan30 11 aylık bebegim aynı birde surekli aglamaklı cok yoruldum artık ağrımayan hicbiyerim yok nezaman gececek bilmiyorum😔
Deletedmom_54 Canan30 10 aylık zaten bana düşkün bi bebekti 10 gündür ateşti dişti derken iyice yapışık olduk mesela annemle kardeşimle konuşurken anlatsam bile hep şikayet olarak algılıyorlar bekara karı boşamak kolay derler ya çocuksuza çocuk bakmak kolay geliyor ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir 6 sene çnce el bileğimden ameliyat olmuştum kist vardı ve kızım doğduktan sonra aynı yerde daha büyük kist çıktı kucağımda taşımaktan 😔
Aslicamm Canan30 merhabalar, benim bebeğim de 9 aylık oldu ve bi iki haftadır böyle benimki de. Ayrılık kaygısı başladı artık yanındayken bile durmuyo kucak istiyo:) zaten ilk 3 ay kucagimdan inmemisti sonra rahatladım derken yine başladık :) babasına veriyorum bi iki dk sonra bana uzatıyo kollarını onda bile durmuyo
Canan30 Mehmet_A inşallah gerçektenbnde yoruluyorum ağlamasına sinir oluyorum hep yanımda ol istiyor bu durum hoşuma gitmedi zorlanıyorum
Alpereninannesiiii Mehmet_A 17 aylık hala aynı ne yürüyünce geçti ne yaşını geçince 🫠 ataktalarmış ne bitmez atakmış ben kendimi atacağım yakında😄
Haffuse 11 aylij bebegim ayni🤣 Bensiz hareket etmiyor… Gecen gin 5dk. Odasinda kendi kendine oyalandi, oyle cok sevindim ki, nazarim deydi😪 o ilk ve tekti… Yapisik ikiziz, tuvalete gidecegim zaman, mama sandalyesini alirim, karsilikli oturuz😂
Canan30 Haffuse bizde yine babaanne hala amca da var ama yok istemiyor onları 😀😀babaannesi tm kaçmıyor annen burda vericem seni diyor 😀😀içten içe hosuma gidiyor gülüyorum ama kolun çok kötü oluyor olduda
Canan30 Deletedmom_54 Rabbım sifani versin inşallah canım benim ya halime şükür ediyorum yine öyle rahatsızlığım yok anne olmak zor ama gerçekten
Aslicamm Canan30 geçenlerde emeklemeyi ve tutunup ayağa kalkmayı öğrenmişti biraz keşfe çıkar bi yerleri diyodum ama yok hep bana doğru emekliyo hep bana tırmanıp kalkmaya calisiyo 🤦😂