Sgnscl benim tüm dikiş yerim tamamı havaya kalkık şekilde öyle iyileşti kaldı bildiğim et parçası var orda ve asla geçmedi . Ağrısı da genelde soğuk olduğunda yada ağır kaldırdıgımda hep olur bazen kendıne kendıne de olur ablamın oğlan 14 üne geldi ablamda sezaryen halen benimki gibi onunkide ağrır