ayse01_alparslan
Bizde 4.cu ayında kestik dökülüyordu çok saçı vardı hep ağzına gözüne giriyordu. 1 aya toplarlamisti . Ama şimdi havalar soğuk kesmeseniz daha iyi olurdu. Neyse olan olmuş çabucak uzar inşallah 😇
Badem yağı sürüyordum hep ben saç besleyici özelliği var daha çabuk ve güçlü çıktılar 😇