Sgnscl Kizlar merhaba kiim suan 9.500 kilo birazcik tombis bir bebek sizce cok mu fazla kilosunuda gosteren bir bebek degil boylu bir bebek sizin bebisler kac kilo
Beraninannesii Sgnscl 6 ay kontrolünde 9350 çıkan benim tosun Şaka bir yana bence sizin normal bizimki fazla zaten . 😇
meyrakus Sgnscl valla benim kızım 10 aylık 9200 doktor 1 yaş kilosu 9500 dedi. Sanki biraz fazla gibi
Crknkz Sgnscl benim kız 3 ay 20 günlük 8 kilo bnde korkup sordum doktora korkkmana gerek yok obez olmaz iyi beslemişsn dedi cok takmıyorum😁
Sgnscl Beraninannesii valla bilemedim korktum biraz acikcasi her doktor gordugunde obeziteye gidicek diyor. Sizinkide masalahi var :)
Beraninannesii Sgnscl Evet benimki biraz danacık obezite sınırında 😇 Dikkat ediyoruz ama bakalım 7.ci ay kontrolünde gorucez nasıl ilerlemisiz 😅
Zeyneppp27 Crknkz aa benim kızım da 3 aylık 8 kilo 200 gram hemşire kilosu fazla dedi ama bence sadece biraz tosuncuk çünkü boyuna veriyor çocuk zamanla kilosunu boyunun uzun olacağına yoruyorum çünkü büyük kızım da böyleydi 😄
Sgnscl Merveeemeeliss sizin icin ne diyor doktoru acaba bize hem dokturu hem saglik ocagi fazla diyor
Sgnscl Dondurmalikahve saglik ocagindaki doktor obez olucak boyle az yedir diyor gerci biraz problemli bir hemsire ama
Sgnscl Aylin_07 malesefki sutum yok 28 gunden sonra hic emziremedim o zamandan beri mama kullaniyoruz
mervemama Crknkz Hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Benim oğluma da doktor boyuna göre kilosu biraz daha fazla olabilir dedi biz de mama destekli gidiyoruz . Hangi mamaysa bir de onu deneyelim .
Sgnscl mervemama 28 gunden sonra sutum gelmedi o yuzden o zamandan beri sma kullanuyorum ben gaz problemide yapmadi hic
Crknkz mervemama hipp combiotic canım gaz kabızlık sorunumuz olmadı şükür iştahla içiyor.şu ara bulmak sıkıntı ama bnyemek sepetinin marketinden buldum en son 🙄