Biroglanannesi Bebeğim 11 aylık olacak yanından gidince hemen ağlamaya başlıyor . 2 gündür böyle . Yatılı Misafirlerimiz vardı onlar gidince bi huysuz oldu . İnsan bunalıyor artık hep beni görmek istiyor ve aşırı huysuz mızmız . Bu süreç geçici diyin nolur 😵💫
Nilsmom21 Biroglanannesi 18 aylik balkona çıkamıyorum kapısına gelip ağlıyor wc ye gidiyorum ağlıyor yemek yapiyorum oynamıyorum diye ağlıyor nefes alıyorum agliyor🤣🤣🤣
Bertugnunannesi Biroglanannesi ben aylardır temizlik yapamıyorum dogru düzgün anca eşim gelirsr elimden geldigince yapabiliyorum yanından ayrıldıgım an kıyamet kopuyor ek gıdasını hazırlayana kadar aglamaktan katılıyor cocuk hazırlasan bi dert hazırlamasan bi dert sürekli dip dibeyiz
tosbikannesiiiiiii Biroglanannesi benim bebişte 7 aylık oldu yürüteçtrykrn beni görünce ağlıyor balkona çıksam ağlıyor wc ye zar zor gidiyorum zaten anca çok sıkışırsam 😁😂 insan bazen bunalıyor ama napalim yapacak bişey yokv