Kızlar yardim gerçekten yıldım kızım 2 yaşında grip oldu aferin ilacı verdi doktor içirmeye çalışıyorum asla içmiyor ellerini kollarını tutuyorum zorla veriyorum onuda yutmuyor geri tükürüyor püskürtüyor kuru öksürüğü var pekmez tereyağ yaptım yemiyor zorla soktuk yine yutmadi zeytinyağı iyi geliyor öksürüğe bebekken verirdim keserdi onuda içeremiyorum böyle içmeyen yemeyen çocuklara nasıl şurup tarzı şeyleri veriyorsunuz gerçekten yoruldum bi fikri olan varsa yazablrmi