Sahrabalam aaa dişlerim bu yüzde mi ağrımaya başladı yoksa. benim oğlumda 19 aylık olucak emziriyorum. Yaza kesmeyi düşünüyorum. Ama dişimin durumu vahim. Biri resmen günden güne aşındı ve çürüdü bi kısmı. Digeride çürümeye başladı hafif sızlıyor. Takviye olarak sadece demir ilacı kullanıyorum. Ama çoook korkuyorum diş ağrısından ve dişimi kaybetmekten. Bir çare, ilaç bulursanız banada söyleyin nolur