Cinarimmm bebeğim 4,5 aylık hala kullanıyoruz iyiki almışım. Uyuturken onda sallıyorum ayağımda 😂 yatağına da öyle koyuyorum büyüdüğü İçin alt tarafına pike koyuyorum. Yan korumasını takılı kullanıyorum yanıma yatırıyorum yatakta bazen rahat oluyor. Bi yere gideceksek kalmalı onu yanımda götürüyorum. Keşke büyükler olsa 😂