uraskoo Kızlar selamlar Benim oğlum birşeye heyecanlandığı zaman hayvan gördüğünde yeni bişey vs kendini kasıyo ayaklarını falan döndürüyo sonra geçiyor.Yiğenlerimde yapardı böyle ama sizin bebişler nasış tepki veriyor?
Beraninannesii uraskoo En garip benimki galiba “Kııhhh” tarzında ses çıkarıp devamında çığlık atıyor kollarını iki yana açıp 😅
Kayramerve uraskoo benimki ellerini ayaklarını deli gibi çırpıyor. Çok tatlı tepkileri. Zorla uyuttum uyandırıp sevsem mi acaba 😂