OptimusPrime tofisa nın malları kaliteli değil birkaç yıkamada mahvoluyor. Modanisa da refka ,dresslife ,alia ,everyday basic ürünlerini beğeniyorum uygun fiyatlılar. Alvina , lcw den genelde siyah pantolonlarımı ve eşofmanlarımı alıyorum. DeFacto dan birkaç parça aldım beğenmedim. Mango ve zara dan mini elbiseleri alıp tunik diye giyiyorum. Eşarp ta İpek tivil, şallarda şifon, Medine ipeği, falan modanisa dan alıyorum. İnstagram sayfalarını çok beğenmiyorum. Bu zerujport taki ürünleri de aşırı pahalı buluyorum ama ykzceylan ve Meryem Merve nin ürünleri kaliteli.