Kızlar ya bebeğim kilo almıyor. Beslenme konusunda eksik mi kalıyorum anlamıyorum.
Sabah 7 de kalkar 150 cc süt içer tekrar uyur
10 da kalkar 60-70 cc tahıllı mama, bir yumurta sarısı yer
1 de 100 cc çorbasını içer
3 te 150-170 cc süt içer
6 da 150 cc süt içer
11 de 170 cc süt içer
Sizce beslenme konusunda eksik mi kalıyorum. Bu arada aralarda yoğurt falanda veriyorum (bu arada sağarak beslediğim için cc kısımlarını biliyorum)