Antep27 arkadaşlar bi çok şey yazmışlar zaten, ben de şunu söyleyeyim… bebeklerin rahat uyuması için her gün yeteri kadar güneş ışığı görmesi gerektiğini söylüyor bazı doktorlar. Ben tabi sadece kendi kızımda deneyimledim, her gün dışarı çıktığında uykusu daha düzgün oluyor. Evet soğuk ama sarıp sarmalayıp çıkarıyorum. Hiç çıkamıycak gibiysek de bi 10-15 dk balkona çıkarıyorum. Bir de böyle deneyin derim.