Beybisibeybisi Yogurt mayalama yapicam bebegime. Her gun mayalanicak diye duydum. Pastorize sut kullanicam her seferinde 1 sise mi acmam lazim yoksa actigim siseyi 2 3 gun kullanabilir miyim
nazlimom_ Beybisibeybisi ben bugün yaptım içim pastörizeden 1 lt den 3 kavanoz çıktı kavanozlar 2 haftada tüketiyor bazende 1 haftada bitiyor bittikçe yoğurt mayalıyorum
nazlimom_ Beybisibeybisi bazıları 3 günde bi yapıyo ama yaptığımıda çöpemi dökücem yani ben bitince yeniliyorım
Beybisibeybisi nazlimom_ evet o yuzden 1 litre pastoruze siselik sutu 2 3 gun kullanabiliyor muyuz onu merak ettim kullaniyorsak super kucuk kucuk mayalanir taze olur
Ykstpshr Beybisibeybisi Ben küçük kavanozlRa koyup kapagını kapatıyorum 5-6 günden sonra yenisini mayalıyorum her gün mayalamanız çok zor olur küçük küçük kavanoza koyup bölerseniz daha rahat olur
Beybisibeybisi Ykstpshr maya makinesi aldik kucuk kavonozlari var. Zorlugu evet dogru ama dogrusunu yapmak isterim net birsey ogrenemedim bu konuda