Kızlar bebeğim 9 ay 10 günlük. Bu ara sütüm azaldı gibi. Önceden sağınca biberonu dolduran sütüm şimdi iki göğsümden 50 60 anca çıkıyor. Acaba normal bi durum mu? Sütüm az geldikçe bebeğimde pek emmek istemiyor gibi? Size sorum acaba bebek büyüdükçe süt üretimi azalır mı? Yani ek gıdada yedikleri arttıkça beni az emmesi normal mi? Lütfen cevap verin 🙏🏻