3 yaş oğlum birkaç gğn önce kendi isteğiyle bezi bıraktı.. Gelelim sorunlara. Kreşten alıp eve geldiğimde üzerine kaçırmış olsa bile kesinliklr değişim istemiyor, hele tuvalete gitmeyi hiiç istemiyor. Kendini yerden yere atıyor aşırı derecede inatçı çok çaresiz ve çözümsüz kalıyorum.. hep böyle inat mı olacak tuvalete alışacak mı ? Kendi isteğiyle gidecek mi? Vs vs ferahlamam lazım 😞